tisdag 12 februari 2013

17 dagarsdieten - Kickstart dag 1

Invägning *rysa*
Det är aldrig kul...
Men vågen stannade på 73.1 kg till mina 1.63 cm öh.

Började dagen  med ett stort glas vatten med lite citron i

Frukost
äggröra på 2 äggvitor
(jätteäckligt, kommer aldrig att göra igen!)
½ grapefrukt
1 kopp grönt te
1 stort glas vatten


Lunch
En stor grönsallad med tonfisk, ringla över 1 msk olivolja eller linfröolja och 2 msk balsamvinäger.
1 kopp grönt te.
1 stort glas vatten
1 stort glas vatten


Mellanmål
2 dl naturell lättyoghurt blandad med 1-2 msk sockerfri sylt, alternativt någon annan probiotisk* mat.
1 portion frukt.
1 stort glas vatten


Middag
Rikligt med grillad kyckling och frikostigt med grönsaker, råa eller ångkokta.
1 kopp grönt te.
1 stort glas vatten

Motion
En hundrunda på ca 20 minuter
 









1 kommentar:

  1. Jag har under hela min 17 dagars ätit äggröra med gulan också och den har fungerat alldeles utmärkt för mig, jag har ändå gått ner.. så ät med ägggula nästa gång ;)

    SvaraRadera